Alleen samen kunnen we de strijd tegen het coronavirus winnen (3)!

De Roermondse VVD staat altijd voor u klaar! Ook nu!

In lijn met het advies van het RIVM en het kabinet hebben ook wij onze manier van werken aangepast. Fractiebijeenkomsten zijn afgelast of worden uitgesteld. Andere activiteiten zetten we zoveel mogelijk digitaal voort. We blijven goed in contact met elkaar, met onze fractieleden, burgers, ondernemers etc. En kijken met vertrouwen vooruit. Het belangrijkste voor nu? Blijf gezond. En laat ons weten hoe we jou van dienst kunnen zijn! Neem dan contact met ons op : via deze link.

De economie wordt op alle fronten hard getroffen door het Coronavirus. Als VVD-fractie geloven wij in de kracht van samen. Samen komen we weer uit deze crisis! Misschien wel sterker dan ooit omdat de onderlinge verbondenheid groeit.

Wat is er geregeld voor ondernemers?

·       Corona impact scan voor ondernemers: CORONA IMPACT SCAN. Door deze korte vragenlijst krijgen MKB Limburg en LWV inzicht in de actuele impact van de coronacrisis  op jouw onderneming. Deze informatie wordt gedeeld (met respect voor privacy) met beleidsmakers en bestuurders. Voor goed onderbouwd beleid en snelle adequate maatregelen.

·       Informatie via de site van onze gemeente: Check hier de informatie van de Gemeente Roermond.

·       MKB-Limburg heeft in samenwerking met haar partners voor ondernemers in Limburg een interactief platform in het leven geroepen voor ondersteuning tijdens de coronacrisis: www.mkblimburgondernemersplatform.nl.

·       Actueel noodpakket aan maatregelen 17 maart: Het kabinet neemt pakket aan maatregelen voor banen en economie > Lees het hier en Check hier de regelingen