Wij wensen u:

Beste leden,

Met nog enkele dagen verwijderd van de kerst en ook het einde van het jaar in zicht, is weer het moment aangebroken om terug te kijken op 2015.

Politiek gezien is het een zeer gevarieerd, druk en succesvol jaar geweest. Een jaar waarin wij zowel binnen de coalitie als daarbuiten, de politieke agenda (mede) hebben bepaald en zodoende gestaag gewerkt hebben aan de realisatie van onze liberale doelstellingen en uitgangspunten.

Uiteraard zal de fractie ook in 2016 er weer volop tegenaan gaan, want er is nog genoeg wat in onze ogen kan en moet verbeteren in onze mooie stad. Zo blijven we ons o.a. inzetten voor het verplaatsen van de coffeeshops uit het centrum naar de randen van de stad. Bij ons staat voorop dat de overlast wordt bestreden; verplaatsing zou daar een oplossing bij kunnen zijn. Ook blijven we aandacht vragen voor de inbreiding van projecten in onze gemeente. Inbreiding prevaleert boven uitbreidingsprojecten. Het initiatief van de heer Harrie Oelers ten aanzien van het Yageo-terrein is hiervan een zeer goed en aansprekend voorbeeld. Het verbeteren van het leefklimaat en het realiseren van een tweede leven voor dit terrein staat hierbij voorop. Ook zullen we actief blijven om meer duurzame, recreatieve groen- projecten, zoals (snel) fiets- en wandelpaden en dagrecreatie aan het water te realiseren. Tevens zullen we scherp blijven waken over de uitgaven en begroting van onze stad.

De VVD is en blijft een partij met speciale aandacht voor ondernemers. Maatwerk en een doelgerichte aanpak zijn essentieel om hen op een goede en effectieve manier te kunnen helpen. Want dat is waar het ons om gaat: het realiseren van successen voor onze achterban. Hard roepen en kritisch zijn zonder tot/ met een oplossing te komen wordt al genoeg gedaan door andere partijen.

Wij willen u bedanken voor uw steun, input en betrokkenheid bij het afgelopen jaar.
Uw vragen en/of opmerkingen helpen ons bij het doen van ons werk. Aarzel dus niet om persoonlijk contact met onze fractieleden op te nemen. U kunt ons ook bereiken via dit mailadres:
fractie@VVDRoermond.nl

Kortom, ook in 2016 staat de VVD-fractie voor u klaar!

Namens de fractie, wethouder en steunfractie wensen wij u fijne feestdagen en een gezond en succesvol 2016.

Met Liberale groet,

Bart Lickfeld Fractievoorzitter