Heb je ambities en ben je klaar voor de volgende stap?

Belangrijke gebeurtenissen werpen altijd hun schaduw ver vooruit! Dat geldt ook voor de gemeenteraadsverkiezingen in 2022. Een van onze ambities is om daarbij met een ijzersterke kandidatenlijst te komen waar de Roermondse kiezers niet omheen kunnen!

Het belangrijkste deel van het selectieproces vindt plaats in 2021. In het voorjaar gaat de procedure officieel van start, maar nu al worden hierover kopjes koffie/thee gedronken.

Overweeg je om je kandidaat te stellen of wil je daarover gewoon eens van gedachten wisselen? Dan komen we graag zo vroeg mogelijk met je in contact! En mocht dit niet voor jezelf gelden, maar weet je wel anderen (lid of toekomstig lid) waar we eens mee zouden moeten gaan praten, laat het ons dan ook (al dan niet vertrouwelijk) zeker weten.

Neem je liever deel aan het Campagneteam van de Roermondse VVD of ga je liever aan de slag met je ideeën voor ons lokale verkiezingsprogramma, schroom dan ook niet om eens contact met ons op te nemen. Er zijn vaak meer mogelijkheden dan je denkt!

Wil je ook met ons een kopje koffie/thee drinken (coronaproof)? Neem dan contact met Victor Cillekens, Joost van Breemen of Vincent Zwijnenberg. Je vindt hun gegevens op www.vvdroermond.nl/mensen.